Minyak Ikan Terbaik buat Anak

Sharing is CaringShare on Facebook1Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Email this to someonePrint this page

Tengok tajuk pun dah teruja kan? Mestilah kan sebab kita sebagai ibu bapa mesti nak beri yang terbaik buat mereka.

Masa saya kecil dulu, arwah bapak pun belikan kami minyak ikan. Orang dulu pun tahu kebaikan minyak ikan untuk perkembangan saraf dan otak anak-anak.

Lambakan jenama di pasaran, tak tahu pilih apa? Omega Guard Shaklee lah sebab terbukti kandungan EPA & DHA ialah 99℅ dalam setiap kapsul. Bukan setakat 40℅ EPA & DHA dan selebihnya lemak ikan seperti kebanyakkan jenama di luar sana.

Dan Omega Guard Shaklee bergred farmasi, penyulingan berperingkat, bebas bahan metal terlarang seperti merkuri dan lain-lain.

Saya tak nak berikan anak saya lemak-lemak ikan, tapi nak berikan mereka EPA & DHA, agar sel-sel otak berhubung dengan lebih baik, insyaa Allah.

Paling bahagia buat ibu bekerja apabila hantar anak sekolah atau nursery, anak-anak tak menangis malah ceria dan gembira nak pergi sekolah.

Anak saya yang dua orang ini, KakNa & Jannah ibu pancing dengan Omega Guard je sebab favourite mereka.

 
Kalau muncung nak pergi sekolah,

Ibu : Nak vitamin ke nak minyak ikan?

Jannah : “Tunjuk botol omega”

Ibu : Sebiji je tau..

Walaupun tahu setiap kali pasti pilihan mereka minyak ikan Shaklee, saja je nak tanya juga 😉

Sebotol ada 90biji, tahan 3 bulan tu 🙂
Jom berikan minyak ikan terbaik buat anak-anak kita!
Your trusted Shaklee Distributor,

Masitah (ID:869624)

WhatsApp 019.2318050

#shakleeshahalam

#vitaminpilihanibu

Sharing is CaringShare on Facebook1Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Email this to someonePrint this page

Leave a Reply