Penting ke Kolagen pada Tubuh?

Sharing is CaringShare on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Email this to someonePrint this page

​Assalamualaikum & Selamat Petang!
Petang-petang ni, buat apa?

Hujan mendung, sejuk2 macam ni, pekena kopi dgn goreng pisang panas, sodap!
Eh, ke ada yg pekena minuman kolagen petang-petang ni?
Tak salah pun, bagus! Sebab usia meningkat, badan kita tak mampu lagi nak hasilkan kolagen spt zaman kanak2 dan remaja.
Sebab tu, bila usia meningkat, mulalah kulit tak anjal, tak tegang, berkedut dsb. Mesti org fikir, asal kolagen je pasal kulit.
Mata pun memerlukan kolagen, sebab ia membantu fungsi otot mata lebih kenyal, senang nak fokus dsb.
Lutut pun, spesifiknya kusyen lutut memerlukan kolagen. Sbb tu ramai warga emas terutama wanita senang sakit lutut. Sebab dah kekurangan kolagen, kurang pula hormon wanita yg menyumbang kepada kesihatan sendi. 
Aset3 wanita memang sah3 kolagen sangat diperlukan. Itu tak dinafikan.
Sebab kekangan waktu, boleh continue baca link bawah ye.

Maklumat lanjut boleh pm saya 😀

Masitah

Shaklee Distributor Since 2012

WhatsApp 019.2318050

Sharing is CaringShare on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Email this to someonePrint this page

Leave a Reply